Regulamin
I. Warunki ogólne
- Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.northrack.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci internet.
- Sklep prowadzony jest przez Kovacs and Partners Consulting Group sp. z o.o. ul. Sobieskiego 27/12, 40-082 Katowice, KRS 0000609320, REGON 364149467, NIP 8992787710
- Dane do korespondencji:NORTHRACK EUROPE SP Z O O, ul. Kwiatkowskiego 4, 52-407 Wrocław
- Zakup oraz korzystanie ze stron sklepu www.northrack.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
II. Procedura składania i realizacji zamówień
- Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka a następnie poprzez przycisk „Zamówienie”. Aby obserwować status realizacji zamówienia konieczne będzie założenie konta użytkownika.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu który umożliwi potwierdzenie złożonego zamówienia.
- Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:30, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego. Standardowy czas realizacji to od 1 do 7 dni roboczych.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.northrack.pl są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
- Firma Northrack sp. z o.o. wystawia fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie podać dane firmy wraz z NIP.
- Dostawa zakupionych towarów odbywa się zgodnie z opisem dostępnym podczas składania zamówienia dla danego produktu.
- Klient po dokonaniu transakcji otrzyma drogą elektroniczną potwierdzenie złożenia zamówienia.
- Wysyłki towarów realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Koszty wysyłki określone są każdorazowo w sklepie podczas składania zamówienia.
- Dodatkowych informacji Klient może uzyskać kontaktując się z obsługą sklepu pod numerem telefonu +48 575 881 103 lub na email: biuro@northrack.pl
III. Płatność
- 1. Możliwe formy płatności to: przedpłata na konto bankowe dla NorthRack sp. z o.o.
- Formę płatności wybiera Klient podczas składania zamówienia.
- Przy wyborze formy „przedpłata na konto” rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje zaksięgowaniu środków na koncie bankowym.
- Płatność za pomocą serwisu przelewy24.pl
IV. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest firma NorthRack.pl
- Wszelkie podane podczas składania zamówienia dane wykorzystywane będą tylko i wyłącznie dla celów realizacji zamówień złożonych przez Klienta w sklepie www.northrack.pl
- Jeżeli Klient wyrazi zgodę, podane dane mogą zostać również wykorzystane do przesyłania oferty sklepu, newslettera oraz innych treści marketingowych sklepu www.northrack.pl
- Podanie danych osobowych jest konieczne dla celów przetworzenia zamówienia.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Klient ma pełny dostęp do podanych przez siebie danych 24h na dobę. Może je edytować lub w każdej chwili bez podania przyczyny usunąć lub zażądać usunięcia przez administratora danych.
V. Zwroty i reklamacje
- W przypadku gdy towar okaże się niekompletny, wadliwy, uszkodzony Klient ma prawo zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej złożyć reklamację Informację dotyczącą reklamacji należy wysłać na adres email: biuro@northrack.pl. Po otrzymaniu takiej informacji obsługa sklepu internetowego zrealizuje proces reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zgodnie z art.27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez okres 14 dni bez podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów innych niż przewidzianych przepisami prawa.
- Klient może odstąpić od umowy sprzedaży składając stosowne oświadczenie.
- Oświadczenie można złożyć na formularzu dostępnym pod adresem www.northrack.pl (zgodny z ustawowym wzorem, Ustawy o prawach konsumenta). Formularz należy przesłać na adres email biuro@northrack.pl ub pocztą na adres siedziby sklepu.
- Sklep poinformuje Konsumenta niezwłocznie o otrzymaniu jego oświadczenia o odstąpieniu od umowy
- Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
- Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
VI. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej sklepu.